22 juli 2013

PvdA organiseert Twitterbrainstorm over toekomst Tiel

De PvdA in Tiel organiseert op dinsdagavond 30 juli een Twitterbrainstorm. Inwoners en andere met Tiel begaande twitteraars kunnen vanaf 19:30 uur reageren op verschillende stellingen over onder andere werk, inkomen, zorg, welzijn, onderwijs en cultuur. Samen met de door inwoners gegeven ideeën tijdens een openbare avond, worden de reacties gebruikt voor het verkiezingsprogramma van de gemeenteraad voor de periode 2014 tot 2018.

Tijdens de brainstorm neemt ook wethouder Corry van Rhee – Oud Ammerveld plaats achter de knoppen. Ze reageert dan op de binnenkomende tweets, samen met de andere PvdA raads- en bestuursleden die op dit sociale medium actief zijn. De avond duurt tot 21:30 uur, maar ook in de dagen daarna kan er op stellingen gereageerd worden.

Ideeën van inwoners staan centraal
Bij het schrijven van het PvdA verkiezingsprogramma staan de ideeën van inwoners van Tiel centraal. Met ideeën wachten op de brainstorm is niet nodig. Tweeten kan altijd en ook via [email protected] kan je eenvoudig contact opnemen met de Tielse fractie.